Söndag

Hej hej!
Jag längtar så efter sommaren! Jag vill ha sol, värme, långa kvällar som bara aldrig tar slut! Jag är trött på att frysa, att behöva ta på sig en massa hela tiden! Det är så lång vinter här, varför kan det inte bara vara sommar när det ÄR sommar?! Idag har det regnat och varit kallt. Det är jättelänge sedan det var varmt, riktigt varmt så man slapp ha jacka på sig till jobbet på morgonen! Slutklagat, jag vill i alla fall ha sommar nu! =)

Bikini, shorts, cykel, Föglö = bäst

Jag var barnvakt förra fredagen, jag börjar fatta att man ser sig själv åldras genom barn. Hittade en bild på lilla F här och det känns som hundra år sedan i hennes liv!

Nu pratar hon, är en egen liten individ med stark vilja och förmåga att uttrycka den!

Jag började städa idag, det brukar jag göra på söndagar och som vanligt gick det hela mig ur händerna! Jag började städa i köket och råkade sedan fortsätta med en garderob i hallen. Och där fastnade jag. En sopsäck och tre timmar senare är det städat och fint i en garderob, i alla fall! Jag kanske får ta nästa garderob nästa helg, det skulle vara skönt att ha hela hallen klar. Det är ju otroligt hur mycket saker jag har! Och Gustav... Han har mer än han tror eller vill erkänna! ^^

Det händer som sagt en del på några år!


Jag har glömt att jag har fyllt 27 sedan jag var aktiv i mitt bloggade sedan sist. Jäkligt tråkigt, måste jag säga! Det var en rolig dag, jag hade en fin klänning, min familj och Gustavs kom hit och åt med oss, det var kul. Att bli ett år äldre, inte kul! Ena dagen är man 26 och nästa vandrar man med stormsteg mot 30. Jag hänger inte med! Eller så vill jag inte hänga med!


Jag fick superfina paket av min Alexander & av bästa Sebbe fick jag Super Mario, precis som det vi spelade på 8-bitars nintendo när vi var små! ♥

Avslutar inlägget med en härlig bild från Malmö, jag var där och inventerade i slutet av maj.


Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: jonas

Änterligen tillbaka och förgyller hoppas att allt är bra.

2011-06-22 @ 12:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0