Söta ni är!

Hej igen! Vad söta ni är, både Sandra & Therese kollar om jag har bloggat! Då ska ni inte bli besvikna! Jag har stått i kassan idag med - det är kul! Prata och skratta med kunder, träffa lite folk istället för att sitta själv på mitt kontoret! Lite omväxling förnöjer! Jag fick en flaska vin för att vi hade jobbat så bra igår (ja, alla fick alltså varsin!) :) Så nu sitter jag i soffan hemma, dricker vin, äter popcorn, broderar och tittar på förhäxad i min onepiece! Fantastiskt lyxigt! Och ännu mer lyx - det är fredag! Så skönt att få sova imorgon! Jag och mamma ska till mormor imorgon, det var länge sedan jag träffade henne - mormor, alltså - så det ska bli kul! Jag ska dit nästa lördag också och skriva räkningar och jag hade lovat att putsa hennes fönster men vi får väl se om det regnar eller så, då är det ingen ide! Nu ska jag fortsätta min myskväll! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0