Fredag - känns som minst lördag!

Hej!
Jag har varit ledig några dagar nu så det känns inte alls som bara fredag idag! Och två härliga dagar kvar av helgen!

Igår var det 60-årsfest i Hovsta, trevligt - god mat - god tårta!

Idag skulle jag ha hämtat ut min kära cello - som varit på reparation i två veckor nu! Men jag hann inte, Marieberg förärades med ett besök! Jag handlade bara en top och lite nagellack. Det är tillräckligt roligt ibland! Dessutom sätter en instrumentreparation lite käppar i hjulet för shopping! Kvällen avslutades med middag med lillebror Alex på Hellas. Vi skulle ha gått på bio men det gick inga roliga så vi åt istället!

Mongon


Han och Andreas ska sova här inatt så jag ska strax bädda soffan åt dem! Imorgon ska vi nämligen på David Batra på Konserthuset, det ska bli kul!

Och sen... Söndag är startskottet för modeveckan! Modevisning på Konserthuset! Marie Kühler som konferencier - kan nog inte bli annat än bäst, tror jag! Sen är det fullt drag hela veckan! Läs hela programmet på  http://www.modeodesign.se/ hela veckan kommer bli galet rolig!

Jag tror faktiskt jag ska gå och lägga mig nu! Är riktigt trött idag!

Sune lekte med ett garnnystan och fastnade lite. Inte tänker Selma ge honom en hjälpande tass heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0