Måndag, jobb, IKEA och lite remmar på det!

Hej hej!
I dag har det varit jobb jobb jobb! Och sen några bröder som vågade sig in till IKEA för att äta med mig och träffa sin lilla storasyster. Det gillar vi! Big time.

Sebbe var överlycklig för att han hade shoppat byxor för 99,- och jag var glad över att snön på gatan utanför nu bara är ett brunt streck med en massa skit i! (Inte för att det är äckligt utan för att det bara är ett streck kvar och inte en meterhög vall!) Så nu kommer jag snart kunna börja använda mina nya converse! Alex var också glad i dag, jag vet inte vad som föranledde hans lycka men det kan ha varit tv-spelsmusiken som vi lyssnade på i bilen på väg ut till marieberg! (Hans bil = hans musik) till allas vår förtvivlan ;). Godisremmar i kiosken utanför och kvällen var gjord!

Helgen som var gick Anna och jag till Harrys, där jag inte alls hade speciellt kul, om jag ska vara helt ärlig! men det kan ha varit inställningen också! Musiken var bra (förutom att de spelade Erik Saades I will be popular tre gånger under kvällen - inte favvolåten!) sen är jag sådär halvförtjust (läs: blir heligt förbannad) i att folk tar i mitt hår. Vilket tydligen var kvällens höjdpunkt för de flesta män som vistades i samma lokal som jag i lördags. Det är bara det att jag är lite kinkig när det gäller håret! Uck...

Helgen före detta var ju tjejerna i stan ♥. Jag saknar dem så vansinnigt!

 

Kvinnan som håller mig på jorden, min trygghet, min bästa vän, mitt allt - min mormor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0