Två gånger!

Blogg två gånger denna veckan, inte illa! Jag är lite trött, som vanligt! Mycket jobb och lite fritid och fritiden spenderas i soffan med att slöglo på tv, spela ett meningslöst spel där man bygger pyramider och rider på kameler! + att jag har målat naglarna varje dag. Känns ju meningslöst men jag tycker det är lite kul och dessutom är det en prövning för mig att sitta stilla medan det torkar. Jag har en förmåga att alltid försöka göra 120 saker samtidigt. Dålig vana som behöver brytas!

Jag väntar på att min cello ska bli klar! Jag måste hitta saker som man inte kan hitta på en massa annat att göra samtidigt. mamma tyckte jag skulle börja lyssna på ljudböcker men det är totalt bortkastat på mig, jag kom på mig själv att ta ur lurarna till cd-spelaren för att jag skulle kunna höra vad de sa på tv:n. Jag lyssnade på halva Leif GW Perssons "Linda" innan jag kom på att jag hade bloggat och börjat läsa en annan bok under tiden. Ljudböcker är inget för mig. Däremot gillar jag ju att läsa riktiga böcker! Jag håller på med Michael Jacksons bok "Moonwalk". Den är så bra! Han är så fantastisk! Nu började jag leta hans låtar på Spotify, så typiskt - glömde att jag höll på att blogga.

Jag förirrar mig härifrån hela tiden så nu ska jag smörja in händerna, göra matlådor och kolla vad min lilla Hanna skrivit till mig på FB! ♥

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0