Dator

Hej!
Jag har fått ny dator på jobbet, den är trevlig men dumt och jobbigt att byta dator mitt i budgetarbetet! Det enda som är bra är att alla filer nu finns på bägge datorerna och ett USB-minne, inte illa! Idag har jag fått massor uträttat, både på jobbet och privat! Fixat kläder till begravningen på fredag, det blev fint! Jag har fixat bil till begravningen, det underlättar också eftersom jag behöver handla på fredag när det kommer en massa folk hit och ska äta något jag inte kommit på än... Kycklingsallad hade jag på min födelsedag, inte så fantasifullt att bjuda på det igen?! Å andra sidan är det ju gott! Eller en gryta av något slag?! Men det är svårt att beräkna mat till så många personer, jag kan inte sådant där jag! Och inte har jag några medel till det heller! Inga stora grytor eller pannor, det största jag har är två tre-liters-kastruller och det är till typ fyra personer när man lagar mat i den!

Hanna kommer till sverige idag ♥. Maja kommer till Örebro ikväll ♥. Visserligen är bägge här för begravningen men jag tycker det är skönt att ha dem på hemmaplan igen! De är saknade jämt och ständigt.

Malin var uppe hos mig på kontoret idag och skrev på lite papper och grejade, måste fixa med handladarpapper, betyg osv. för att hon ska få ut sin examen! Det har varit kul att ha en praktikant! :) Och inte fullt så ensamt som det har varit annars! I december kommer det i alla fall lite folk upp till kontoret, jag har ju suttit själv i några månader nu. Förutom byggjobbarna som travar runt i hela huset. Får allting att kännas lite mer levande - det tackar vi för!

Nu ska jag slösurfa lite, sen är det sängen som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0