Händer inte mycket här!

Det är lördag och jag ska spela meningslösa spel på min dator bara för att jag absolut inte måste göra någonting annat idag! =) Vi har varit och handlat kattsand och fikat på Vasa, det var mysigt men kallt! Inte på Vasa men ute... Stod något på löpsedlarna om att "Rysskylan" skulle komma nu! =) Vi får väl se hur det blir!

Igår spelade Nidur på Konserthuset i Örebro, på kulturnatten. Största folksamlingen hittills som tittat på oss! Det är ju trevligt! Och lite nervöst! Det är bara David, Måns och jag kvar i vårt band nu men det går ju bra ändå! Cellon hördes igår och det är ju alltid roligt! =D

Bjuder på en bild från igår så ska jag spela lite nu!

Måns och David på väg till mysfika, efter mysrepet, innan konserthuset! =)

 

Vi går inte på Rockgymnasiet... Tror det var de som höll i ljudet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0